JOGA W POWIETRZU

Wyzwalająca radość, antygrawitacyjna praca z chustą

JOGA W POWIETRZU | AERIAL JOGA

Do JOGI W POWIETRZU możecie podejść na 3 sposoby:

1. Bojąc się jej.

Spokojnie, pozwólcie sobie na próbę! Joga na hamakach jest formą ruchu, która pozwala nam odciążyć kręgosłup oraz stawy, wejść w wiele asan z pomocnym podporem, poczuć lekkość ciała. Nie mniej jednak wymusza wyraźną pracę mięśni, a przy odpowiednim zaangażowaniu pomaga zrównać dysproporcje w ciele. Jeśli dacie sobie szansę na przełamanie lęku, poznacie wyjątkowo relaksujący oraz sprawiający radochę sposób na budowanie elastyczności i siły w pakiecie z przyjaznym dla zmysłów kołysaniem 🙂

2. Oczekując szałowych akrobacji.

Całe szczęście, nasza Akademia nie rezygnuje z regularnych zajęć akrobatyki powietrznej! To tam znajdziecie brawurowe triki, skomplikowane plątania i cyrkowy efekt. Na jodze w powietrzu natomiast pozostajemy przy jodze, czyli materiał będzie nam służył do przyjaznej, niespiesznej eksploracji zakresów, „antygrawitacyjnej” formy mierzenia się z ograniczeniami, nabieraniu zaufania do siebie samych. Niektóre lekcje będą bardziej dynamiczne i nastawione na zwiększanie sprawności, inne łagodniejsze, skoncentrowane na bujaniu i miękkim zaglądaniu w swoje wnętrze z ogromnym szacunkiem dla emocji.

3. Będąc otwartym na to, co nas czeka.

Oto mocna część jogi. Akceptacja tego, co jest, płynięcie na fali zdarzeń, próbując ich nie oceniać. Czujna samoobserwacja, która pozwoli nie zagłębiać się w uniesienia lub upadki, lecz przez nie spokojnie przedryfować. Może się okazać, że nie jesteśmy jeszcze wystarczająco silni lub rozciągnięci, możemy mieć gorszy dzień na praktykę, a słabszy stan psychiczny zaburzy nam balans. Może się okazać, że tryskamy energią i zgubi nas ryzykowna przebojowość gwałtownie pracując z szarfą lub poczujemy głębokie rozczarowanie niewystarczającą na swoje potrzeby intensywnością zajęć. Wszystkie uczucia, które pojawiają się na macie są cenne. Warto się im przyglądać i poszukiwać swojej drogi rozwoju i zrozumienia.

A może macie jeszcze inne podejście do jogi w powietrzu? 🙂
Jakkolwiek nie bijecie się z myślami, zapraszamy Was do spróbowania!

Garść ważnych informacji przed zajęciami

Na treningach aerial jogi ćwiczymy:

💚 bez biżuterii, zegarków, pasków, ostrych przedmiotów. Odpadają też ubrania z cekinami, przypinkami i innymi odstającymi, haczącymi elementami.

💚 w koszulkach z długim lub krótkim rękawkiem zakrywającym pachy – odpowiednie ubranie umożliwia przyjemniejszy kontakt materiału z ciałem, uniknięcie otarć i pozwala zachować większą higienę pracy.

💚 dopasowane, nie luźne spodnie lub legginsy, na początek najlepiej zakrywające nogi do połowy łydki – ciało musi się przyzwyczaić do zaciskanego materiału, wgnieceń, przesunięć po skórze.

💚 posiłek warto spożyć na ok. 1,5 godziny przed treningiem.

 

Przeciwwskazania

  • problemy z błędnikiem
  • refluks
  • nadciśnienie
  • choroby oczu (jaskra, odklejanie siatkówki, podwyższone ciśnienie gałki ocznej, duże wady wzroku

KONTAKT Z NAMI

"Pierwsza Społeczna Legnicka Scena Teatralna" dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009r. o grach hazardowych.

Zadanie "Scena na Horyzoncie!" współfinansowane ze środków Urzędu Miasta Legnica

Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19

Adres Korespondencyjny:

Teatr AVATAR
ul. Św. Piotra 14*
59-220 Legnica

* wejście od ul. Biskupiej (od Kina Piast)

Akademia Legnica
(zajęcia, płatności, zapisy)
508 844 113
akademia@teatravatar.pl

Akademia Lubin
(zajęcia, płatności, zapisy)
736 846 003
akademia.lubin@teatravatar.pl

Oferta (pokazy, spektakle, animacje)
- Iwanna Połujanowa
575 720 007
kontakt@teatravatar.pl

Promocja i marketing - Olga Pirecka
794 376 462
olgapirecka@teatravatar.pl

Prezes - Łukasz Zieliński
biuro@teatravatar.pl